سنگ عقیق سبز و خواص عقیق اصل
نوشته شده توسط : نقره جات

همان نگین سبز آغاز در قرن چهاردهم تولدی در شمال کشور لهستان و در ناحیه سیلسیا (Silesia) یافت گردیده می باشد که همین امر در همین محل به دلیل کلیه گشتن کانی مناسب و خالص انجام نمی گردد لیکن به جای آن در شهر کوئینزلند کشور استرالیا برترین گونه همان نگین استخراج می شود. یقینا معادن گوناگونی برای گوهر عقیق سبز در کشور آمریکا در ایالتهای اورگان، آریزونا و کالیفرنیا و در کشور آفریقای جنوبی وجود دارد. لیکن تا به امروز در بازار ایران نگین عقیق سبز یمنی یافت نشده می باشد و بعید می باشد رنگ سبز همین سنگ در یمن هم وجود داشته باشد.


مختلف بودن همان دو گونه نگین عقیق سبز به وسیله یک ابزار جواهر شناسی به اسم فیلتر چلسی قابل تشخیص میباشد چون که قادر به تشخیص سنگهای کروم دار همچون زمرد هست و همان نگین سبز با محتویات کروم را می گردد به راحتی از نوع نیکل دار به وسیله فیلتر چلسی تشخیص داد. در حال حاضر در بازار ایران نوع خالص استرالیایی اندک یافت می گردد و قسمتی از نوع های اصل وارداتی مربوط به کشورهای واقع در آسیای جنوب شرقی و هندوستان می باشد.

خواص سنگ عقیق اصل

همان گوهر با چاکرای قلب در رابطه می باشد آن را می گشاید فعالیت و انرژی ما را افرایش میدهد. از دردهای حسی می کاهد روابط به نیز ریخته را سامان می قسمتد و حسادت پرخاشگری سازش ناپذیری خویش خواهی و درد را به عواطف مثبت تبدیل می نمایدهمان گوهر با تحریک کبد به خارج کردن سموم از بدن نامناسبی ها را از بدن و عقل دور می نماید خواب شب را شیرین می سازد و به همین ترتیب برای کودکانی که از کابوس های شبانه درد می برند خیلی خوب هستهمین نگین در بهبود و ترمیم جوارح ها و مشکلات ناباروری اختلالات ریه و تیموس و خستگیهای عقلی و کالبدی هم اثرگذار میباشد.


رنگ سبز دلیل کم شدن استرس می گردد. کسانی که در شرایطی کاری سبز رنگ کار می نمایند، اندک دچار دردهای دستگاه گوارش می گردند.
۲. خواص سنگ عقیق سبز از رنگ سبز در دکوراسیون به علت تاثیر خلوت تکهی آن بهره بردن می گردد.
۳. خواص سنگ عقیق سبز پژوهشگران دریافته اند که رنگ سبز می تواند علت زیاد شدن قابلیت خواندن شود. بعضی از فهمش آموزان و دانشجویان با قراردادن یک برگه شفاف سبز رنگ بر روی صفحه کتاب، می توانند مطالب را با سرعت غالبای از حد معمول بخوانند و درک نمایند.
۴.خواص سنگ عقیق سبز  خواص سنگ عقیق سبز رنگ سبز، رنگ سردی میباشد که نماد طبیعت هست.
۵. رنگ سبز، نشانگر ساکتش، خوشبختی، سلامتی و حسادت میباشد
همین نگین با چاکرای قلب در رابطه میباشد. آن را فعال می نماید و انرژی آن را آزاد می سازد.
– همان نگین با تحریک کردن کبد ادله به خارج کردن سموم از سیستم گوارش و کالبد می گردد
– از خاصیت ها انگشتر عقیق سبز و کلا بقیه رنگ های آن می توان به معالجه و ترمیم جوارحها و مشکلات ناباروری، اختلالات ریوی و غدد تیموس اشاره نمود.
– خواص سنگ عقیق سبز در جهت درمان خستگی های عقلی و کالبدی هم اثر گزار میباشد.
–  خواص سنگ عقیق سبز در زمان عصر حاملهی و همینطور در جهت رشد مطلوب جنین کارآمد میباشد.


– همین گوهر سبز قوی کردن نماینده ی نقاط گوناگون بدن و دلیل ایجاد تعادل و هماهنگی در بدن میباشد.
– همینطور یکی از خاصیت ها خوابیدن با خاتم عقیق همان میباشد که خواب شب را برای آدمیزاد شامل ی همین گوهر سبز ساکت، متعادل و شیرین می سازد.
– برای درمان دیابت و متعادل ساختن درصد قند خون هم کارآمد و تاثیرگزار هست.
– همینطور در دفع بلایای طبیعی اینند تغییر جهت طوفان، محافظت از بچهان در خطر مخصوصا در پرت گشتن از ارتفاع اثرگذار می باشد و همینطور در رونق شغل و زندگی نقش به سزایی دارد.
– همان گوهر سبز در معالجه اختلالات پانکراس و برتر گشتن عملکرد دستگاه شوش خون در بدن اثرگذار می باشد و با نیرو متعادل کنندگی خویش شکاف بین مغز و قلب را پر می نماید.
– مثل خصوصیت سایر گونه های عقیق، همان نمونه عقیق نیز یک نگین مراقبت نماینده است و همینطور برای بهبود میگرن و سردرد، مشکلات گوارشی، رشد و استخوانها قابل به کار گیری هست.
–خواص سنگ عقیق سبز از برجسته ترین خاصیت ها خاتم، گردنبند عقیق سبز و ست عقیق سبز می توان به یاری به درمان درودت چشم اشاره کرد.





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: